Produkty reklamowe 3D

Projekt i realizacja druku reklamowego w oparci o technologię soczewkową z efektami zależnymi od kątów patrzenia:

- dwufazowość - dwa motywy graficzne widoczne naprzemiennie.
- wielofazowość - zwykle kilkanaście zdjęć ruchu, na wydruku widać krótki film animowany.
- morfizm - efekt podobny do dwufazowego z tym, że przejście jednego obrazu w drugi następuje płynnie.
- trójwymiarowość 2d/3d - rozmieszczeniu płaskich motywów w kilku warstwach daje efekt aitrójwymiarowości.
- trójwymiarowość 3d - pełna trójwymiarowość, na wydruku widoczny jest fizyczny obiekt trójwymiarowy.
- zoom - jeden motyw graficzny zmniejszający i zwiększający się.

Z wykorzystaniem tych procesów możemy uzyskać takie produkty jak:

- podkładki pod myszki komputerowe,
- standy,
- POS-y,
- wszywki i emblematy,
- okładki zeszytów i książek,
- kartki okolicznościowe
- i wiele innych.

morfizm